9 aprilie 2008

Smells like spring..:))

De cateva zile ma tot chinui sa scriu ceva, nu ca nu as avea ce, dar de fiecare data cand incep, ma iau cu altceva si aman finalizarea vreunui articol. Cred ca am facut asta de vreo cateva ori pana acum, dar totusi sper ca de data asta sa-mi iasa ceva bun de publicat. Ieri a fost o zi superba, cu mult soare, multa agiatie si nu ma refer la masini, ci lume. De la cei care abia erau initiati in taina mersului, pana la cei care abia mai paseau cu ajutorul bastonului, toti iesisera la plimbare, radiind de bucurie la atingerea fina a razelor de soare.

Era una din acele zile cand soarele nu e nici prea puternic, nici prea slab...cand nu ti-e nici prea cald, dar nici prea frig. Am hotarat ca o plimbare pe malul marii era o idee foarte buna si ca nu avea nici un rost sa ma duc acasa si sa ma inchid intre patru pereti. Am plecat spre mare, si m-am lasat cuprinsa de amintiri. Era placut sa fiu acolo si chiar daca nu eram singura, ma simteam singura si cu toate astea nu imi doream sa fiu cu nimeni in mod special. Cativa "pescari" isi etalau maiestria.....mai incolo o gimnasta in devenire isi facea antrenamentul sub indrumarile bunicului pe post de antrenor....cateva perechi se plimbau alintate de adierea usoara a vantului, iar altii mai indrazneti isi marturiseau dragostea in declaratii pe nisip.

Am pierdut contactul cu realitatea, am uitat de telefoane si de cei care poate incercau sa dea de mine si m-am bucurat ca toti ceilalti de renasterea naturii. A trebuit sa ma reintorc in mijlocul celorlalti si ca drept pedeapsa pentru evadarea mea m-am trezit cu o durere crancena de cap care m-a trimis in lumea viselor mult mai devreme decat de obicei.

Niciun comentariu: