21 aprilie 2008

Ce ti-e si cu politica asta.....

De ceva timp mi-am reinceput activitatea la partid....care ?...nu prea conteaza...cred ca la toti e la fel! Si cum ziceam mai nou ma impart intre biroul de la munca si biroul de la partid. E frumos pentru ca sunt intr-o continua alergatura intre cele 2 locatii. Am petrecut un weekend super "relaxant", tinand cont ca am ajuns acolo in fiecare dimineata inainte de ora 9:00 si m-am reintors acasa cu mult dupa ora 23:00.





De ce asa tarziu?..ei bine pentru ca am avut de verificat tot felul de declaratii scrise in care viitorii nostri consilieri declarau ca erau de profesie pensionari sau casnice. Pai bine fratilor unde s-a mai deschis si scoala cu profilul asta?...ca tare mult m-as bucura sa invat si eu sa devin pensionara, si nu cu varsta....ci cu pensia... ca sa nu mai tocesc hainele pe la coate sa gasesc si eu un job cat de cat bine platit.



Si uite asa m-am pierdut printre foi si am mai aflat cate ceva despre stimabilii nostri candidati. M-am distrat cei drept, dar mai tare a fost cand ne-au adus sa mancam. Trei pizza la 12 persoane...si nu va ganditi ca sunt cine stie ce nesatula, dar faza e ca erau niste bucati de pizza anemice care mai rau ne intaratau, decat sa ne potoleasca foamea.



A venit si duminica si dupa o jumatate de zi la munca, am ajuns la un gratar de peste la mai bunul meu prieten, Jon. Dupa ce am mancat am iesit la plimbare pe plaja, si am constatat ca oamenii erau tare nerabdatori sa sfideze vremea si deja se avantau in valurile inca reci ale marii. Ne-am incercat norocul si la loz in plic si am si castigat daca nu in plus, macar ne-am scos cheltuiala. To put it in a nutshell, cum ar zice englezul, am avut un weekend frumos.



Si ca sa o linistesc pe Roxi...draga mea, stai linistita pentru ca ti-am procurat cadoul real, dar mai am putin de lucret la cel virtual. Pupic

3 comentarii:

Seth spunea...

don'soara de la partid,am auzit ca-i tare greu acum cu campania...

Carmen Musat Coman spunea...

terminasi?

Anonim spunea...

Draga Carmen. cred ca esti o fata draguta si dupa cum se vede din comentariile tale esti foarte sensibila,ai foarte mult umor si multa pofta de viata.mi-ar placea sa te cunosc mai bine .poti scrie in continuare,esti talentata