15 aprilie 2008

Ink mai traiesc...

Am luat ceva pauza de scris cei drept, dar tinand cont ca in ultima vreme am avut ceva de alergat e de inteles. Pai eu, ce sa fac sunt bine multumesc, asta in cazul in care va faceati griji pentru soarta mea. Alerg intre doua job-uri si printre picaturi incerc sa mai ajung si la facultate. Se apropie sesiunea si sper sa trec cu bine si de asta. In rest ca voi toti astept Pastele pentru ca ma intalnesc cu persoane dragi mie, Roxi e una din ele si chiar mi-e dor sa o mai stresez putin. Ma iubeste si stiu ca abia asteapta sa vada ce i-am luat de ziua ei....nu mai incercati ca nu va spun. Pe Sacka nush daca am bafta sa o vad, cu toate ca mi-as dori foarte mult, dar lasa ca uite asa imi fac drum spre Brasov si ....cine stie poate ma impiedic si prin Sibiu sa le vad pe cele doua Laure.

Ar mai fi Carmen pe care sigur o sa o vad la Braila(sper) si in rest cine o mai fi ca toti mi-s dragi. Pana atunci ma delectez cu politica si cu ale mele cursuri de la facultate. Cam atat cu inspiratia si cu timpul meu, ca trebuie sa fug la treaba. Va pup si feel free to say something back.Muuuuahhh

2 comentarii:

Anonim spunea...

De-abia astept sa vad ce cadou mi-ai luat :D...Mai e putin si chefuim!!!!!!

Simona spunea...

@roxi
yupiiiiii..asa e draguta mea...chefuim de nu mai putem....hai ca mai e putin si vezi si ce cadou ti-am luat..hai putintica rabdare...